مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-27سياسي

 چرا از «سپند» استقبال نمی شود؟


رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد درخصوص سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) گفت: برای ما بسیار مهم است که مردم از وجود این سامانه باخبر شوند و هنگام ثبت نام فرزند خود درخواست سرویس از طریق سامانه سپند را داشته باشند.

- گفت وگوی ایسنا با رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد؛  چرا از سپند استقبال نمی شود؟ ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد درخصوص سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) گفت: برای ما بسیار مهم است که مردم از وجود این سامانه باخبر شوند و هنگام ثبت نام فرزند خود درخواست سرویس از طریق سامانه سپند را داشته باشند.

متاسفانه مدارس و شرکت های سرویس مدارس باوجود اینکه موظف به همکاری با ما بودند، اما کوتاهی کردند.

ایمان فرهمندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به کاهش فشار کرونا بر جامعه، انجام واکسیناسیون و مراقبت هایی که در حال انجام است، همچنین به علت مختل شدن آموزش دانش آموزان در این مدت و کاهش کیفیت آموزش های آنلاین، تصمیم بر این است که آموزش و پرورش به صورت دائم بازگشایی شود.

وی افزود: در زمان بازگشایی مدارس مهمترین دغدغه خانواده ها سرویس مدرسه دانش آموز است؛ زیرا حجم زیادی از تردد دانش آموزان با سرویس مدارس انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 چرا از «سپند» استقبال نمی شود؟

 چرا از «سپند» استقبال نمی شود؟